Cuma, Ocak 16, 2015

Hoşgeldin Yeniyıl.....

Çok şey beklemiyorum senden.
Geçmiş senelerdeki gibi büyük isteklerim, hayatımı değiştirecek dileklerim yok.
Biliyorum herşey olması gerektiği gibi olacak.
Seviçlerim, mutluluklarım olacak, üzüntü, sıkıntı ve gözyaşlarım gibi...
Herşeyin bir sonu olduğu gibi yeni başlangıçlarım olacak......
Bir yaş daha alacağım...
Biliyorum yine çok çalışacağım.
24 saat yetmeyecek ve ben +1 saatin peşinden koşacağım...
Hep içimdeki o yetersizlik hissi olacak ve yetemeyeceğim hiçbir şeye...
Dar vakitlerde bir sürü kitap okuyacağım yine...
Ve yine bir şarkıyı bin kere üstüste dinleyeceğim. Bıkmadan...
Kitabıma bir bölüm daha ekleyebilirsem mutlu olacağım yine...
Bloğumu yazamadığım için üzüleceğim ama yine de yazamayacağım.
Bir farkın olmayacak gidenden ve
Herşey olması gerektiği gibi olacak biliyorum.
Hiçbir dileğim yok senden tek birşey hariç.
Sen onu ver bana 2015...
Etrafımda olan tüm kötü şeylere inat ve
Herşeye rağmen hoşgeliyorsun dünyama...
Umut dolu olarak.
Çünkü yarınsın.
Ve süprizlerle dolusun biliyorum 2015...

Hiç yorum yok: