Cumartesi, Aralık 04, 2010

Beyza'nın evinde muhteşem bir pazar sabahı kahvaltısı...

Bazı dostluklar zamanla,yerle sınırlı değildir bilirsiniz. Çok fazla görüşemesenizde (hergün yapılan telefon görüşmeşleri haricinde) bilirsiniz ki oralarda bir dost vardır ve sizi hep düşünür. Hep Beyzayla çok fazla vakit geçirmek, çok görüşmek istesemde ne yazık ki bunu başaramıyoruz. Aradan 480 km atıp mesafeleri yakınlaştırdık gerçi ama şu yoğunluğu başımızdan atamadık. Bu yaz evlenen canım arkadaşımın evine ilk kez geçen pazar gidebildim ne yazık ki. Taşınma telaşı, kurs, sınav, gelenler sonra gidenler... Ve sizinde fotoğraflarda göreceğiniz üzere harika karşılandık. Gökmen ve ikisinin güleryüzünün ve misafirperverliğinin haricinde kuş sütünün bile eksik olmadığı bir masayla karşılandık. Üstelik oğlum için harika bir servis hazırlanmıştı. Beyzoşumun inceliği, detaycılığı !!! masasında kendini göstermişti. Tüm bunların ötesinde benim için masada sizinde fotoğraflarda göreceğiniz benim için çok anlamlı olan hediye... Yazılarımın çıktığı "Food in Life" dergileri ve benim için imzalanmış yemek kitapları. Bana yazılmış bir not... Yani insan bir dosttan daha ne bekler ki. Her şey var onda. Neyse sevgili ve eski dostum. Yolumun Yakacık'tan geçmesinden ve orada seninle tanışmış olmaktan o kadar mutluyum ki. Karakterlerimiz farklı olsa da hayallerimiz, zevklerimiz hep aynı seninle. Hem şimdi bak eşlerimizde birbirine benziyor:) Teşekkürler her şey için. Öncelikle dostluğun, sonra güzel kalbin, bana olan güvenin, uzattığınn dost elin, hep orda olman, iyi dileklerin, duaların ve nihayet bu güzel masa için....
Sınıfı geçtin....
Beyzoşumun masası. Bizden önce:)

Benim için çok değerli ve anlamlı olan hediyelerim.

Oğlum için hazırlanmış olan servis. Çağan bayıldı tabii. Ne kadar güzel düşünülmüş bir detay.

Yumurtanın böylesi. Şimdi burada...

Kahvaltıdan sonra ağız feraklığı arayanlara. Karanfil ya da sakız kullananlara....

Binbir çeşit ballar...

Bir servis...

Reçeller.
Peynirler.
Hiç bir detay atlanmamışşş...
Tereyağ ya da kaymak..

Fındık ezmesi ya da sarella.

Zeytinler.

Bunlar Beyzoşumun yaptığı ve tatları harika olan kanapeler. Lavaş ekmeğine krem peyniri sürmüş. Sonra ince dilimlenmiş kaşar peynirini ve salamı üzerine koymuş. Sonra güzelce sarmış ve yukarıda gördüğünüz gibi kesmiş. Kürdanlarınızın boncukları olursa daha şık oluyor tabi ayrı:)
Beyzoşumun hindistan cevizli, kalpli pastası..

Hiç yorum yok: