Cumartesi, Haziran 17, 2023

Fasulye Salatası


Fasulyeye yeni bir bakış... Fasulye Salatası...

 Fasulyeyi severim her türlü ama bu meze fasulyeye bambaşka bir boyut getirmiş bence. Denemenizi öneririm. Hem lezzetli hem de kolay.

Malzemeler 

-1 kg çalı fasulyesi

-1 adet kırmızı kapya biber

-4 diş sarımsak

-300 gr Süzme yoğurt

-1/2 paket Labne 

-Tereyağ

-File badem

Yapılışı

Fasulyelerin kılçıklarını temizleyerek küçük küçük doğrayalım. Aynı şekilde kırımızı kapya biberi de doğrayalım. Zeytinyağda kavuralım. İçine ezilmiş 2 diş sarımsakta katalım. İyice pişmesi gerekiyor. Ben içine az suda koydum iyice yumuşaması için. Soğumaya bırakalım.

Bir kapta süzme yoğurt, labne peyniri ve ezilmiş 2 diş sarımsağı pürüzsüz bir hale gelecek şekilde çırpalım. Ben biraz da normal yoğurt ekledim.

Bir tabağa yoğurtlu karışımı yayalım.

Üzerine fasulyeleri koyalım.

Son olarak da tereyağında bademi kavuralım. Üzerine dökelim. Az zeytinyağı eklemeyi unutmayın lütfen. (İsterseniz badem koymayabilirsiniz. Aşağıya o şekilde yapılmış halinin fotoğrafını da koydum).

Afiyet olsun…


 

Hiç yorum yok: