Perşembe, Mayıs 29, 2008

Beşamal Soslu Sebze

Sebze gibisi yok galiba. Eşimin arası pek iyi değilse de ben sebzenin her halini seviyorum. Beşamel soslu sebzeyi de çok sık yapıyorum. İstediğiniz sebzeleri haşlayın. (Ben genelde havuç, kabak, mantar ve brokoliyi haşlıyorum) Bir borcama koyun. İsterseniz Knorr’un hazır beşamel sosunuda kullanabilirsiniz. Gayet iyi sonuç alacaksınız eminim. Ya da beşamel sosu kendiniz hazırlayın. Beşamel sosu da hazırladıktan sonra borcama sosuda koyun ve fırında pişirin. Üzerine isteğe bağlı olarak biraz daha kaşar peyniri koyabilirsiniz.
Beşamel Sos
Malzemeler

2 kaşık margarin
4 kaşık un
2 yumurta
½ bardak kaşar peyniri rendesi
2 bardak süt
Tuz
Karabiber
Yapılışı
Margarini eritin ve unu kavurun. Sütü koyun ve biraz pişirin. Ocaktan alın. Biraz ılınınca yumurtaları kırın ve güzelce karıştırın. Tuzu, karabiberi ve kaşar peynirini ekleyin.

Hiç yorum yok: