Pazar, Mayıs 11, 2008

Anneler Gününüz Kutlu Olsun...

Ya hep söylenir durur ya annelerin hakkının ödenmeyeceği ,ödenemeyeceği işte ben bunun ne anlama geldiğini anne olduktan sonra anladım. Annelik öyle bir şey ki anlatamıyorum. Kendinden vazgeçiyorsun kimi zaman büyük bir kabullenişle.. Senden önce o geliyor. Aslında hep o geliyor herşeyden önce. Uykusuz kaldığın gecenin ertesinde normalde çok sinirli olurken onun bir gülümseyişiyle gidiveriyor bütün yorgunluğun ve sinirin. Çalışmak istediğin halde çalışamadığın için hiç gocunmuyorsun sırf Onun için. Nasıl anlatılır annelik bilmiyorum ki. Benim için gerçekten artık en güzel hediye oğlumun yüzündeki gülümseme, onu uyurken seyretmek ya da bir mucizeye tanıklık eder gibi hergün büyüdüğünü görmek...
Aslında anneler gününün tarihçesini yazacaktım size önce ama sonra dedim ki içimden boşver yaa nedeni her ne olursa olsun anneme olan sevgimi söylememin sadece bir nedeni. Gerçi ben öyle günleri falan bekleyen biri değilimdir. Geç kalmamak adına hissettiğim herşeyi hemen söylerim. Ama bir kez daha söylemek istiyorum. Anneciğim seni o kadar çok seviyorum ki... Ve o kadar çokk özlüyor. Tanrı'dan hep senin yüzde birin kadar iyi bir anne olabilmeyi diliyorum. Bakalım ne kadar becerebilirsem.
Anneler günün kutlu olsun....
Anneler gününüz kutlu olsun...

Ps: Bunlarda benim çektiğim gül fotoğrafları. Öğrenme çalışmalarım bütün hızıyla devam ediyor. Çok yakında inşallah Beyza'nın yardımlarıyla çok güzel fotoğraf çekmeye başlayacağım.

Hiç yorum yok: