Perşembe, Mart 13, 2008

Izgara Tabağı

İstanbul'dan gelmişim, yorgunum. Tabiri caizse kolumu kıpırdatacak halim yok. Ama eşime de bir hoşluk yapmak istiyorum. Uzun zaman ayrı kalmışız. İmdadıma Tyler yetişti. Onun programında görmüştüm. Patatesleri marine ettikten sonra ızgara yapıyor. Patateslere çeşitli baharat (kekik, nane, pulbiber,sumak) koydum. Zeytinyağı ve sarımsakta kattım. Ve biraz beklettim. Pirzola ve tavukları da aynı şekilde marine ettim. Yalnız çok vaktim olmadığı için etlere limon sıktım ki çabuk marine olsunlar. O zaman yarım saat beklemek yetiyor. Bu da işin püf noktası. Soğanları patateslerden arta kalan yağa batırıp ızgaraya koydum. Domatesler ise kendi tatlarıyla tabağa katıldı. Çok güzel bir yemekti. Çok vaktiniz ve beim gibi kuvvetiniz olmadığı zamanlarda deneyin bence.

Hiç yorum yok: