Pazartesi, Mart 31, 2008

Beyzalardayımmmm. Nihayettt..

Beyzalara gitmek için ne kadar çok çaba harcadığıma inanamazsınız. İstanbul'a karın çok yağdığı günlere denk gelmişti Beyza'ya gitme girişimim. Ve evet nihayet 15 günlük bir çabanın sonucunda gidebildim. Aslında bu yazı çok önce yazılmalıydı size ama Beyza'nın yemek tariflerini beklerken yaklaşık olarak 1,5 aylık bir rötarla yayınlanıyor. Bu arada tarifler hala gelmedi. Benim canım arkadaşım o kadar çok çalışıyor ki. En azından resimleri koyayım dedim. 24 Nisanda bir aksilik olmazsa Roma yolcusuyum. Bizim kafilenin son elemanı da Beyza. Çok çalışsa da onu kandırmayı başardım. Bir de Aylamız gelseydi. Neyse başka bir tura inşallah. Tarifler olmasa da resimlerle Beyzoşumun yemekleri.... Bu arada Beyza hanım mütevazi olmanıza gerek yok her şey çok güzeldi. Ee tabi benim kadar iyi olmanı beklemiyoruz değil mi ne de olsa ben bir EV HANIMIYIMMMM. Ve bu yazdığımın senin doktoranı yapmış olman ve benim yüksek lisansımı yarıda bırakmış olmamın ya da çok istediğim halde senin gibi fotoğraf çekmeyi becerememin yada istediğim halde senin gibi çalışamamamın hiç bir ilgisi yok. Bu tamamen benimle ilgili...Ha ha

Ekmek Böreği



Haşhaşlı Ekmek


Kısır

Bisküvili,Meyveli Pasta

Güzel teraslarından kareler..


Hiç yorum yok: